گروه دکوراسیون داخلی کالاکسا Kalaxa Interior Decoration

طراحی و اجرای انواع کابینت آشپزخانه، کمد، کابینت جزیره، جاکفشی، دیوارپوش و... فروشگاه آنلاین کالاکسا 26744927-021

گروه دکوراسیون داخلی کالاکسا Kalaxa Interior Decoration

طراحی و اجرای انواع کابینت آشپزخانه، کمد، کابینت جزیره، جاکفشی، دیوارپوش و... فروشگاه آنلاین کالاکسا 26744927-021

جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه

جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه بر اساس جنس و نوع طراحی آن شامل موارد زیر است:

  1. کابینت آشپزخانه های گلاس
  2. کابینت آشپزخانه سبک چوبی سنتی
  3. کابینت ام دی اف
  4. کابینت آشپزخانه کلاسیک
  5. کابینت ممبران
  6. کابینت آشپزخانه سبک کلاسیک رومی
  7. کابینت آشپزخانه سبک مدرن

انتخاب بهترین مدل و جنس از میان جدیدترین مدل آشپزخانه نیاز به آگاهی از قیمت کابینت آشپزخانه و نوع جنس آن دارد. چنانچه قصد خرید کابینت آماده را دارید، مشاوران ما در گروه دکوراسیون داخلی کالاکسا آماده پاسخگویی و ارائه ی مشاوره جهت قیمت کابینت های گلاس ، قیمت کابینت ام دی اف و قیمت کابینت ممبران هستند. در این مطلب نیز اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

کابینت آشپزخانه های گلاس

  1. کابینت آشپزخانه های گلاس

کابینت های گلاس دارای سطحی شفاف و براق است و در رنگ ها و مدل های مختلفی طراحی و تولید میشود. با توجه به سطح براق این نوع کابینت، فضا روشن تر و و بزرگتر نشان داده خواهد شد. بنابراین چنانچه آشپزخانه شما متراژ کمی دارد، این مدل بسیار مناسب است. توجه داشته باشید که این نوع کابینت در برابر ضربه و خراش حساس است.

کابینت آشپزخانه سبک چوبی سنتی

  1. کابینت آشپزخانه سبک چوبی سنتی

کابینت چوبی سنتی با استفاده از چوب، روکش چوب، ورق ام دی اف خام و رنگ تولید می گردد. کابینت سبک چوبی سنتی نوعی از طراحی کلاسیک چوبی سفارشی است که با طرح چوب، دارای درب چوبی، تاج، ستون و سر ستون های چوبی است. سایر بخش های این مدل کابینت آشپزخانه ایرانی از ترکیب ام دی اف و روکش چوب ساخته می شود.

وجه تمایز این مدل کابینت از سایر مدلهای جدید کابینت عبارت است از: استفاده از چوب طبیعی و زیبا، استفاده از طراحی سفارشی، همراه با تنوع رنگی زیاد و جذاب و استفاده از سرستون های منبت کاری شده

کابینت آشپزخانه ام دی اف

  1. کابینت آشپزخانه ام دی اف

کابینت ام دی اف با قیمت مناسبتر و حتی ارزان‌ تر از سایر مدل های جدید کابینت در بازار عرضه می گردد. مدل های جدید کابینت ام دی اف دارای تنوع بسیار در رنگ و مدل‌ هستند. گروه دکوراسیون داخلی کالاکسا پیشرو در فروش آنلاین کابینت آماده آشپزخانه تولید کننده ی انواع کابینت آماده ام دی اف در ابعاد کابینت آماده 3 متری ، کابینت آماده 4 متری و کابینت آماده 5 متری است. جهت مشاوره و دریافت لیست قیمت کابینت ام دی اف و قیمت کابینت متری آماده  با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کابینت آشپزخانه کلاسیک

  1. کابینت آشپزخانه کلاسیک

کابینت کلاسیک از کابینت های پرطرفدار در میان ایرانیان شیک پسند است و در آشپزخانه ایرانی از جایگاه ویژه ای برخوردار است. جدیدترین مدل های کابینت کلاسیک، با توجه به طراحی خاصی که دارند، دقیقا در مقابل مدل های کابینت مدرن قرار گرفته اند. مدلهای مختلف کابینت کلاسیک شامل کابینت کلاسیک چوبی و کابینت کلاسیک ممبران است.

کابینت ممبران

  1. کابینت ممبران

کابینت ممبران از انواع جدید کابینت های جدید است که با طراحی و مدل های بروز خود توانسته است در مدت کوتاهی جایگاهی خاص در میان مردم باز کند. مدلهای کابینت سبک ممبران بسیار پرطرفدار است. چنانچه می‌ خواهید آشپزخانه‌‌ ای زیبا و چشم نواز، با طراحی بروز داشته باشید، پیشنهاد کالاکسا به شما استفاده از جدیدترین کابینت آشپزخانه ممبران است. گروه دکوراسیون داخلی تولید کننده ی انواع کابینت آماده ممبران در ایران. برای خرید آنلاین کابینت ممبران و سفارش آنلاین کابینت به سایت فروشگاه کالاکسا مراجعه نمایید. www.kalaxa.ir

کابینت آشپزخانه کلاسیک رومی

  1. کابینت آشپزخانه کلاسیک رومی

کابینت آشپزخانه سبک کلاسیک رومی سیار شیک و چشم نواز است و از جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه بشمار میرود که طرفداران خاص خود را دارد. این مدل از کابینت آشپزخانه قادر به ایجاد تغییر چشمگیر در نمای کلی دکوراسیون خانه است. چنانچه سبک طراحی دکور منزل شما از نوع سلطنتی قلعه‌ های رومی یا بریتانیایی است، ما پیشنهاد می دهیم از جدیدترین مدل های کابینت رومی استفاده کنید. برای اطلاع از قیمت فروش کابینت با ما در تماس باشید.

کابینت آشپزخانه مدرن

  1. کابینت آشپزخانه مدرن

کابینت آشپزخانه مدرن جلوه ای ساده و شیک به فضای داخلی آشپزخانه می دهد. این نوع کابینت از خطوطی مستقیم و صاف تشکیل می شود. چنانچه علاقه مند به طراحی ساده و مدرن هستید، این مدل انتخابی عالی برای شما محسوب می گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد